SERWIS 

Nasza firma prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny WYŁĄCZNIE hulajnóg silnikowych marki Nitro Scooters.Podczas zamawiania części zamiennych należy podać model hulajnogi, rocznik i przesłać zdjęcie tabliczki znamionowej, abyśmy mogli wyszukać kompatybilną część przy jednoczesnej identyfikacji hulajnogi.  

 

Serwis gwarancyjny hulajnóg NITRO SCOOTERS

W przypadku konieczności realizacji gwarancji należy skontaktować się z naszym sklepem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48 730 723 730. W zależności od rodzaju uszkodzenia zaproponujemy po konsultacji wymianę części na nową lub odesłanie zakupionego towaru na wskazany adres.

 

PROSIMY NIE WYSYŁAĆ POCZTĄ POLSKĄ,

najlepiej poprzez firmę kurierską. Przestrzegamy, że hulajnogi, które nie są wystarczająco dobrze zapakowane, docierają zwykle uszkodzone. Zalecamy wysyłkę hulajnogi bez tylnego błotnika i filtra powietrza, prosimy nie wysyłać również siodełka!

 

W celu realizacji gwarancji należy przedstawić oryginał karty gwarancyjnej (nigdy kopię) i dołączony do niej opis usterki oraz dane kontaktowe.

 

Naprawy gwarancyjne są prowadzone w pierwszej kolejności. Po wykonaniu naprawy skontaktujemy się z Państwem w celu dostarczenia hulajnogi.

INFORMUJEMY, IŻ NIE PRZYJMUJEMY DO NAPRAWY HULAJNÓG SILNIE ZABRUDZONYCH!

 

Serwis pogwarancyjny hulajnóg NITRO SCOOTERS

Nasza firma świadczy także serwis pogwarancyjny.

W przypadku konieczności realizacji naprawy pogwarancyjnej należy skontaktować się z naszym sklepem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48 730 723 730 . W zależności od rodzaju uszkodzenia zaproponujemy po konsultacji wymianę części na nową lub zaproponujemy sposób dostarczenia zakupionego towaru na wskazany adres.

 

PROSIMY NIE WYSYŁAĆ POCZTĄ POLSKĄ,

najlepiej poprzez firmę kurierską. Przestrzegamy, że hulajnogi, które nie są wystarczająco dobrze zapakowane, docierają zwykle uszkodzone. Zalecamy wysyłkę hulajnogi bez tylnego błotnika i filtra powietrza, prosimy nie wysyłać również siodełka!


Po wykonaniu naprawy skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia sposobu dostarczenia hulajnogi. Cennik części zamiennych znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce „Części zamienne".