XG09 Allroad 

xg09 allroad

 

SILNIK 49 cm, 2 suw

Prędkość max. do 50 km/h

Obciążenie do 120 kg

Zasięg do 30 km

Ilość biegów 1

Opony 11,5'' CST

System składania tak

Cena 2 750,00 zł

 

 

 

 

OPIS

Charakterystyka modelu XG09 ALLROAD:

  • Prosta obsługa i działanie
  • Terenowe opony Allroad do jazdy nawet w nieutwardzonym terenie
  • Możliwość składania i transportu w bagażniku samochodu
  • Siodełko zwiększa stabilność i bezpieczeństwo jazdy
  • Możliwość dokupienia akcesoriów: lusterek, przedniego błotnika, koszyka

 

Więcej o modelu Nitro scooters XG09 ALLROAD

Hulajnoga spalinowa XG09 ALLROAD to najpopularniejszy model 1-biegowy na terenowych oponach dętkowych 11,5’ (29 cm). Profil opony został zaprojektowany z myślą o dobrej zwrotności, nawet w terenie, przy maksymalnej stabilności.

Ten model jest wyposażony w stacyjkę. Dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce można uruchomić hulajnogę (ręcznie za pomocą cięgła). Aby wyłączyć silnik należy przekręcić kluczyk w położenie 0 - wyłączone.

 

Skrzynia biegów

Ta hulajnoga spalinowa należy do nowej generacji, która wykorzystuje opatentowany mechanizm pasowy i inne cechy zgodne z patentem P DESIGN. Zaletą przekładni pasowej jest minimalne zużycie w porównaniu ze starszymi przekładniami "olejowymi”.

Przeniesienie napędu na tylne koło zapewnia masywny łańcuch, który można bez trudu wyregulować w ciągu kilku sekund. Hulajnoga wyposażona jest w osprzęt, który zapewnia maksymalne wykorzystanie mocy silnika. Dla użytkowników o wadze graniczącej z dopuszczalnym maksymalnym obciążeniem lub dla użytkowników, którzy dużo jeżdżą w terenie pagórkowatym zaleca się wymianę przedniej zębatki (zamiast 14 zębów, 11 zębów wraz z krótszym łańcuchem). Modyfikacja ta zwiększy moc silnika, ale także zmniejszy prędkość maksymalną.

 

Silnik

Zastosowany silnik jest silnikiem 2-suwowym o pojemności 49ccm chłodzony powietrzem. Dzięki zastosowaniu sportowego gaźnika z zewnętrznym filtrem powietrza wszystkie hulajnogi mają wysoką wydajność..

Przed startem należy wpompować benzynę do gaźnika przyciskając ręczną pompkę, znajdującą się na gaźniku silnika. Zbiornik ma objętość ok. 1,1L i może przejechać około 25 do 35 km. Zasięg zależy od wagi użytkownika, stylu jazdy i terenu. Silnik pracuje na mieszance benzyny bezołowiowej i oleju syntetycznego (półsyntetycznego) do silników 2-suwowych. Mieszanie odbywa się w stosunku 1:30, a stosunek ten musi być ściśle przestrzegany (proporcje dokładnie opisane w instrukcji obsługi).

 

Zawieszenie

Ten model jest wyposażony w najnowszej generacji przednie zawieszenie opracowane przez naszą firmę, aby zwiększyć stabilność, a zwłaszcza bezpieczeństwo hulajnogi.

Sztywność przedniej sprężyny można regulować zgodnie z potrzebami użytkownika.

 

Hamulce i kierownica

Szeroka kierownica wyścigowa jest podstawowym warunkiem łatwego prowadzenia hulajnogi przy wyższych prędkościach. W razie potrzeby kierownicę można obnizyć o kilka centymetrów. Aby poprawić bezpieczeństwo, kierownica BMX ma miękką podstawę.

Prawą ręką sterujemy gazem i przednim hamulcem (jak w motocyklach), a lewą ręką sterujemy tylnym hamulcem. Dźwignie hamulcowe mają fabryczne otwory (gwinty) do montażu oryginalnych lusterek, które poprawiają bezpieczeństwo jazdy.

Układ hamulcowy został poddany wielu innowacjom - zastosowano odporne na rozciąganie sportowe dźwignie i nowe tarcze hamulcowe (cięte laserowo). Jednocześnie zaciski hamulcowe zostały zastąpione nowym typem "J.A.K.". Mają one prosty system regulacji i są o wiele bardziej stabilne niż starsze hamulce. Hulajnogę można zahamować dzięki innowacyjności na długości kilka metrów. Aby zwiększyć efekt hamowania, zastosowano nowe klocki hamulcowe. Zaletą jest znacznie dłuższa żywotność, wadą jest od czasu do czasu „piszczenie” hamulców.

 

Inne

Ten model ma bardzo ładne 11,5-calowe opony terenowe CST - Allroad, przeznaczone do jazdy terenowej  itp..

Zalecamy rozważenie zakupu oryginalnych akcesoriów. Zalecamy zakup osłony skrzyni biegów, która zapobiega niszczeniu paska przez kamienie i piasek spod kół.

Do przechowywania lub transportu skuter można łatwo i szybko złożyć, naciskając dźwignię.

 

Wszystkie hulajnogi są profesjonalnie regulowane przed sprzedażą:

  • pierwsze uruchomienie silnika i regulacja spalania (gaźnik)
  • sprawdzanie / dokręcanie pasków napędowych
  • napinanie / smarowanie łańcucha
  • regulacja hamulca
  • regulacja przedniego zawieszenia i jego komponentów
  • sprawdzanie ciśnienia w oponach do zalecanych wartości
  • jazda kontrolna
  • pełna kontrola funkcjonalności wszystkich komponentów

 

Poruszanie się po drogach publicznych

Zgodnie ze stanowiskiem zajętym przez Departament  Dróg i Transportu Drogowego Ministerstwa Transportu dotyczącym hulajnogi z silnikiem pomocniczym, poruszanie się przedmiotowym pojazdem na jezdni lub poboczu jest zabronione ze względów bezpieczeństwa. Mając na uwadze, że hulajnoga spalinowa nie odpowiada pojazdom opisanym w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz fakt, że nie określono  dla niego szczególnych zasad korzystania z dróg, w ocenie Ministerstwa Transportu ze względu na bezpieczeństwo, nie powinien on uczestniczyć w ruchu na jezdni. W obliczu braku uregulowania prawnego dotyczącego poruszania się hulajnogą z silnikiem pomocniczym należałoby poruszać się przedmiotową hulajnogą poza drogami publicznymi (np. place, podwórka, boiska, drogi prywatne, wewnętrzne).

SPECYFIKACJA

Obciążenie maksymalne                                120 kg 

Zalecane obciążenie maksymalne                 do 105 kg 

Prędkość maksymalna                                   52 km/h 

Ilość biegów                                                   1 

Silnik                                                              2-suwowy, chłodzony powietrzem 

Pojemność                                                     49 ccm 

Moc silnika                                                    1,9 kW 

Gaźnik                                                           wersja sport 

Filtr powietrza                                                wersja sport 

Paliwo                                                            1:30 - mieszanka benzyny + olej syntetycznydo silników 2-suw.

Pojemność zbiornika paliwa                          1 litr 

Zasięg                                                            25-35 km 

Start                                                               ręczny 

Sprzęgło                                                        automatyczne - odśrodkowe 

Przednie zawieszenie                                    tak 

Hamulce                                                         tarczowe (przód/tył) 

Opony                                                            11,5''  ALLROAD CST

Skrzynia biegów                                             przekładnia pasowa + łańcuch 

Składanie                                                       tak - patent ''P-DESIGN USA'' 

Start/stop kluczykiem                                     tak 

Kierownica                                                     szeroka, typ BMX 

Kolor                                                              czarny ze srebrnym podestem 

Zdejmowane siedzenie                                  tak

Waga                                                             24 kg 

Wymiary (L x W x H)                                     125 x 38 x 115 (52) cm 

Wymiary opakowania (L x W x H)                 112 x 45 x 49 cm 

Gwarancja                                                      24 m-ce (dla osób prywatnych), 12 m-cy (dla firm) 

ZDJĘCIA

XG09 ALLROAD 01 XG09 ALLROAD 02  XG09 ALLROAD 03 XG09 ALLROAD 04 XG09 ALLROAD 05 XG09 ALLROAD 08 XG09 ALLROAD 09 XG09 ALLROAD 10